2011年7月30日土曜日

kitchen thema fabrics


These are new fabrics which I purchased from Quilttaffy recently.
I love these color combination.
After I recieved the fabrics, I quickly started to make new quilt!

Quilt top is finished! so far so good.
I can't wait to finish this quilt!

Have a great weekend!

2 件のコメント:

Unknown さんのコメント...

I can't wait to see the new quilt! 私もキッチン柄の生地には目がありません! 今回の生地もとっても可愛いですね☆ どんなキルトができるのかな?? とっても楽しみにしています~。

cocostitch さんのコメント...

出来上がりました~。オレンジ・水色・緑のコンビネーションですが、可愛くまとまりました。
気に入ってます。
おそろいでコースターも作りました♪