2012年8月14日火曜日

kitchen wall 2

The beginning of school is just around the corner. My son's pre-school will start next week!
Finishing the kitchen wall before school start was my to do list.

So I started to fight with wall paper again.
I posted earlier about kitchen wall. Click here!

I spent two days to remove the wall paper.


and one day for primer.


My son helped me to paint the wall. This is day 4.




 After second coat, Done!! Yay!!

息子の学校は8月20日から始まります。夏が終わるまでの目標だったキッチンWallの模様替えを終えることが出来ました。窓の回りのわずかな範囲でも結局4日費やしました。
ペンキ塗りも大雑把な範囲なら息子でもお手伝いできました。
2度塗りすることでムラも消えるので子供が塗っても大丈夫です。
とても疲れたけど、、、出来上がりにはとても満足しているしやって良かったなぁと思います。
あとは現在物置になっている部屋が丸々壁紙で、こちらも将来的には剥がしたいのですが、一人ではキツイかも。^^

0 件のコメント: